music is my true soul

.

i sit here & cry . not because i miss u , but because i know i'll never have a chance to hurt u , like u hurt me (:

shut up ur mouth oke . heeh

heey , actually , im so lazy for update this blog today . seriously . *tak usik tenet da sgt* heeh . ehm , no more on fb . er , why ? lazy . heeh . im so sorry . eh , i hate open this blog . haha . blog ape kaah ? neh haa , blog neh

http://bestplacever.blogspot.com/

haha . tak lawaaa . rase na bunoh jea tgk blog neh oh . haha . sebb tue aku jrag update . kalaw na update pun tadek feel oh . hakhak . i want make new template act , but i don't know how to download sgale tue haa . heeh . sorry . i need blog yg kemas but beautiful blog ? oh , number 2 lah yg cantek cantek tuee . hehe . sara ramora pena puji blog saye sebb kemas . HAHA , mse first tyme u follow I tue . engat taak ? haha . oh yaa , don't comment anything for this post . bi mcm hape taah . heeh .

last week , i saked tekak u know . HAHA , suare mcm ella da dorag katee . haha , yg lagy menyaked kan , dorang kate aku da akil baligh , da matang . HAHA , da lame daah , tapy dye maken trok pulaak . haha . eh , ckgu rahman bole pulak ckp suare aku mcm ramli sarip . haha . kne bahan habes aku neh . haha . then , ary toe I sked mate ohh . jgn tgk akuu . pandangan tue jge ckiyt . HAHA . then , saked gigi . HAHA , gyle btoool (; COBAAN

im ugly . haha , tetbe jea . heeh , fullstop . for ur information , im fat , ugly && not gorgeous like u . thank u (: even im frust with myself now , but i can't give up for improve this all . maybe u all cantek , slim . but have u know what I feel ? budak yg bdan gmok mcm gorila neeh ? msti tak kan . sebb korunk lawa , so , org smue na kawan ngan korunk , korunk femes , hot . not like me . im a bad gurl . sorry for this post . LUAHAN PERASAAN HABEES . heeh (: taya na feeling sgt lah kaan . maybe one day , i'll slim . HAHA . tape , wait && see . k byebye . tengs for reading . that only for today . tata :D


org cantek , tak smesti nye cntek smue nye . org baek , tak smesti nye baek sepenuh nye . btol taak ? heeh , kalaw btol , tekan like . HAHA , org na market jea buad mcm neh . act , bukan jelez oke , saye tak camburuuu . tapy saye suke . ape kaah ? er -.-‘ renung renung kan dan slamat beramal ;p tetbe jea . hehe

sorry laah , jarag update blog laah . taya na usha sgt lah kan blog neh . kalaw korunk bce pun , korunk na mencarod hape pasal aku kat membe korunk . HAHAHA . btw , pasal result ujian ary tue ern , mang mcm HAREEM . bak kate fara dini . HAHA . I know who I am . && I just wanna be a good person but I can’t because nobody is perfect . right ? even im not perfect , I try to be good . I know u hate me bcause I make many fault to u but that’s not my request , I just accept like I do in fb when people add me , I just accept . right ? ehm , never mind laa :’) please , don’t be annoying . er , I know u hate it , but I hate it more okee . yeah , so amazing when I speak in English like taik lmbu trjatuh jatuh . HAHA , er . JIJIK ! heeh (:

KORUNK KORUNK , BTOL KEA BI AKU NEEH ? ER -,-